helt seriöst nu!

Bara lägg av med att hålla på och kommentera massa anonymt för det är så jävla löjligt, våga istället stå för vem du är och våga stå för vad du säger för detta börjar gå förlångt nu alltså. Börjar bli väldigt trött på en massa ANONYMA kommentarer, om du nu tycker så illa om mig, sluta då läsa min jävla blogg och låt mig se ut som jag gör!
Liksom vad tjänar du på att hålla på och försöka trycka ner mig? Du kan ju verkligen inte själv må speciellt bra när du håller på och skriver en massa sånt, eller hur? Blir så himla trött på människor!

ska också skriva en sak som en person sa till mig precis, att personen som håller på så verkar ju vara beroende av mig? Då måste jag fråga och du får gääääärna kommentera anonymt om du nu känner att det känns bättre, är du beroende av mig? Helt seriöst, det verkar ju som att allt du vill är att försöka förstöra mitt liv, men vad får du ut av det, eller det kanske till och med är ni? Jag vet inte hur många det är ju eller hur? tycker bara du/ni är så himla löjliga, haha alltså lämna mitt liv ifred. SNÄLLA! :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0