helgen som gått!

Börjar redan på fredags morgonen tycker jag,
Skulle ta bussen halv åtta, men den missade jag så jag fick ta den fem i åtta itsället, kommer till Dalby och väntar på 6an som går till Sjöbo, men den kommer inte för nej då var den ju 20 minuter försenad så då tänkte jag bara att snart är det inte lönt att jag åker till skolan för jag slutar kvart över elva.
Men så kom då bussen till slut så jag tog den till skolan och var där ca, kvart över nio, jippe slutar om två timmar!
Men men, det var bara till att sätta igång med det vi skulle göra och bli klar i tid. Vid tio i/fem i fick vi sluta så jag och Erika fick springa som ett par idioter till bussen, men vi hann med den tur var väl det. Andreas hämtade mig sen på busstationen så åkte vi och fixade lite mat, åkte hem så duschade han och jag städaded (Y) haha Sedan så kom Jacob för jag skulle klippa honom och Cecce kom vid ett tiden, vid två kanske så åkte vi till Nova och gick runt där lite, mys! Sen så åkte vi hem igen, beställde pizza på kvällen och var hemma hos Andreas och chillade!

På lördagen så var det en lugn och mysig morgon med Andreas och lite senare på dagen började jag fixa mig för kvällen och vid 6 körde jag och pappa och hämtade Erika sedan bar det av till Sjöbo och vid halv åtta till Ystad. Stack hem till Ellen också efter att jag hade varit i Ystad!

Och idag så har det inte hänt så mycket och det kommer inte heller hända speciellt mycket :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0