fredaaag!

Nu så ska vi se här har varit jätte dålig på att uppdatera men det löser vi, NU! :))

I onsdags så kom ju då Cecce hem till mig så chillade vi lite sedan så åkte vi hem till Andreas, sedan vid halv elva kanske så åkte vi hem och packade ner allt vi behövde för morgon dagen!
Somnade sedan vid tolv kan jag tro? Och upp vid halv sju, var riktigt jävla trött och sliten. Men det var bara till att ta sig upp och fixa till sig, Sedan kvart i åtta så körde mamma oss till Malmö så vi var där ca åtta och så var det invigning och lite sånt skit sen kvart över nio så började vi föna och det gick åt helvete redan då, kände när jag skulle borsta min docka att den var helt sträv och konstig så ja då började skiten och sen bara för det så höll det i sig, har dock inte fått veta vad jag har fått på min klippning men ja, jag vet att den också gick (N) Det kändes så jävla surt för det gick så jävla bra i onsdags och arh ja, men vafan får ta tag i det nästa år istället!

Så igår kväll var jag hemma hos Andreas och surade på mig själv typ? För ja jaja skit samma! :) haha 
 
Och så idag så försov jag mig för jag sov inte så jätte bra inatt, missade bussen klockan åtta och hade jag tagit den nio hade jag varit i skolan klockan tio och sedan slutat elva, känns det lönt? ICKE SÅ NICKE :):):):):):):)

Bilder på dockorna kommer...
någon gång...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0