usch

Fyfan vad jag är dålig! (N)
Fredags var senaste uppdateringen så nu får det fixas!! :)
Men innan det, så höll jag på att dö precis, ligger och kollar på tv och så bara brusar det till i tvn, sen blev allt svart och nu är det blått?!?! :S

Men iaf,

Så, i fredags så stack jag till hh med Helen och några från hennes klass sen så var Jonne och Mauritz också där! Det var ganska trevligt om man bort ser från fjortisarna som kom dit så, uehk!!! :)
Fast mina fötter var sten frusna när jag kom hem till Andreas senare på kvällen och ja, det var ju inte allt för najs må jag säga! :)

I lördags så följde jag och Andreas med hans föräldrar till Ikea och någon annan affär som jag inte kommer ihåg vad den heter dock! :) Men det var mycket trevligt och Andreas fick äntligen köpt sin nya gaderob så nu är väl hela hans rum färdig fixat tror jag! :) Mycket tjusigt är det iaf. Så när vi kom hem till honom började vi fixa med det och P kom också dit så jag gjorde inte speciellt mycket, kollade mer på och sen så drog jag mitt finger mot nått så det började blöda och så höll jag på att svima, så det var väl mest det jag gjorde, flitig (Y) Senare på kvällen så kollade vi på massa foton när Andreas var liten med hans föräldrar för dom ska ju hitta en bild nu till studenten, så ja det var faktiskt väldigt underhållande!! :D

Och i söndags så började jag fixa med mitt rum, med hjälp av Andreas så jag slängde ut en massa gamla kläder och Andreas fixade lite saker till mig så jag kunde göra om vid mina hyllor och hänga upp alla mina halsband, snäll pojkvän jag har! :))

Och idag blir det av till ikea för att fixa en klädstång till både mig och Andreas och jag ska ha en ny gaderobsdörr!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0