torsdag torsdag!

Ligger just nu min säng och kollar på NCIS, riktigt brabrabra! :) Så det gillas,
Var ju som sagt hos optikern innan för att kolla på såret jag hade på min hornhinna, och det hade börjat försvinna helt nu, tur var väl det!

Övningskörde ju igår också, körde till obs med mamma så klart, och Andreas, så fick jag mig en kalender så jag kanske äntligen kan börja hålla koll på vad det är jag ska göra, och inte göra! :)  Så jag inte tar fel på tiden igen också p¨å mina körlektioner! (N)

Ska till svedala imorgon med klassen, kommer nog bli skoj, får ta med mig kameran. Så man har lite nya bilder på klassen :)!

Nu ska jag se färdigt NCIS, sen städa sen ska jag ut och gå, duktig man är, tummen upp för det (Y)

fräsch och sånt ja (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0