Fredag fredag fredag!

Jaha, och var ska denna vackra fredag leda oss någonstans? :)
Solen skiner ute, dock är det bara 5 grader ute, så det är nog ganska kallt :((

Och anledningen till att jag är vaken nu är för att Andreas skulle iväg och jobba den muppen så vaknade jag också sen kunde jag inte somna om för jag är så täppt i näsan, har varit det nu HELA lovet, börjar tröttna lite :(

Jobbade ju som sagt till nio igår, och alltså det finns verkligen riktiga muppar i denna lilla värld!!! Kommer med sina stora kundvagnar och har stor handlat precis där vid nio?
Säger som Elin sa igår, kan dom inte planera lite?
För att, varför ska man gå in och stor handla precis när man stänger, hade vi stängt klockan tio, då hade dom kommit och storhandlat då istället. Det är nog nått jag aldrig kommer göra, för jag vet själv hur irriterande det är!!!

Nock om det, Andreas hämtade mig när jag hade slutat så åkte vi hem till mig så bytte jag om, sen åkte vi till honom så kom Rebecca också dit, tittade lite tv och pratade med hans föräldrar lite, sen så hade klockan sprungit iväg och var redan tolv ca? då gick vi iaf hem till Jonne där Helen också var var där en timme ungefär sen åkte vi hem och la oss! :)
Och nu ligger jag här i min säng med en cola Andreas köpte till mig igår och jag får inte upp korken :(((

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0