dåligt med uppdatering!

Har varit rätt dålig med att skriva nu tycker jag!
Sitter iaf i skolan just nu, håller på med ett arbete som vi har gjort nu denna veckan, så ska det vara klart imorgon, så ja, vi får väl se hur de går! :)

Slutar vid tre idag, sen ska jag möta upp Rebb i Malmoe för att åka till entre!! :)
Ska också fråga mammi om hon eller pappi kan köra lite med mig idag!
Var ute med mamma igår och körde och hon tyckte att det gick bra, och det gjorde jag också så det är ju iaf bra! 
Ska också lägga in en bild på mina saxar och så när jag kommer hem! Sen så måste jag hämta mina saker hos Andreas också, fyfan vad mycket det blev att jag ska göra nu! :( haha jaja, så är väl vardagen!

Nu så ska jag fortsätta med mitt och Carolines arbete så vi blir klara till imorgon!

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0