blir så trött så trött.

Vilket jävla skämt alltså! Ha Ha Ha Ha...
Hur svårt kan det va.

Vissa människor är verkligen patetiska. De vågar inte ens titta på en, och räcka finger har tydligen blivit en ny hälsningsfras sa Andreas till mig igår! :)
Ska inte alla börja göra så istället? Börja räcka finger när man träffas, trevligt juuu!!! :)
NEj nock om töntar!

Klippte bror igår, sen så cyklade jag och mötte Rebbs så cykla vi en sväng för jag skulle titta på en sak! Sen cykla vi hem till mig igen, så kom Jacob dit efter en stund så klippte jag honom sen så följde jag och Rebb med ut till graraget med Andreas sen åkte vi hem till honom och spenderade kvällen där, trevligt! :)

Nu blir det jobb om 3½ timme, jag och Robin kommer få en jävla helvete idag, för vi börjar tre, folket slutar vid ja 3-4 tiden idag, sen kommer det bara komma folk hela hela hela tiden men han har ju ockås tur som får sluta halv nio så han slipper stängning! :)

Nu ska jag göra vid mig,
pusssss :))))

Kommentarer
Postat av: rebecca

Jag gillar oss starkt :)

2010-04-01 @ 19:59:47
URL: http://rebeccakristiansson.blogg.se/
Postat av: Carolajna!

Vem gör inte det Rebb! :)

2010-04-02 @ 12:15:17
URL: http://carolinniemi.blogg.se/
Postat av: Sofie

Borde kanske ta en funderare på om det är fel på folket eller på dig :)?

Tycker det är en massa klagomål på andra. Kanske det är fel på dig?

2010-04-05 @ 19:14:19
Postat av: carolin

Okej då, du Sofie. Om du nu tycker det, läs då inte om du nu tycker det, för det är sanningen jag säger ;);)

2010-04-06 @ 16:43:28
URL: http://carolinniemi.blogg.se/
Postat av: Sofie

Haha jo visst. Vart fick du den sanningen ifrån? Alla vet precis hur du är och du kanske borde se över ditt egna beteende innan du klagar på andra :)

2010-04-08 @ 16:26:04
Postat av: carolin

Ja, kanske för att personen som räckte finger till min pojkvän typ hatar honom verkar det som och eftersom han såg det så sa han det till mig sen och eftersom jag och Rebecca cyklade förbi en viss person som inte ens vågade titta! Och vem är denna Sofie?! Någon som jag vet vem du är? , om inte. Sluta läsa min blogg om du nu tycker att jag bara klagar

2010-04-08 @ 18:29:27
URL: http://carolinniemi.blogg.se/
Postat av: Sofie

Haha vem vågar inte titta på dig?

2010-04-12 @ 00:21:14
Postat av: carolin

Vad spelar det för roll? Svara istället på vem fan du är, eller så slutar du helt enkelt läsa min blogg bara, inget av det är speciellt svårt!

2010-04-12 @ 15:38:05
URL: http://carolinniemi.blogg.se/
Postat av: Sofie

Du vet vem jag är? Hur många sofie känner du?

Fick höra från en kompis till både dig och mig att du menar sandra. Tyvärr så är jag då också komopis med henne så det tror jag inte på :)

Men det är bra att du står för vad du "tror".

2010-04-12 @ 22:50:20
Postat av: carolin

Jag känner ingen sofie faktiskt! Så to bad! Tro vad du vill jag bryr mig nte, säg istället vem fan du är och sluta läsa min blogg, vad är det svåra?!

2010-04-13 @ 12:27:52
URL: http://carolinniemi.blogg.se/
Postat av: Sofie

Jaha, så du känner ingen Sofie alls? To bad, för jag känner ju dig. haha vi alla tror vad vi vill iaf om dig :)

2010-04-15 @ 15:33:02
Postat av: carolin

Jasså, säg vad du heter i efternamn då så jag vet vem du är? Eller du kanske inte vågar stå för det? Jasså, och vad är alla tror om mig då som du nu vill göra mig ledsen med?

2010-04-15 @ 17:07:11
URL: http://carolinniemi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0