What about now!

Sitter och lyssnar på westlifes nya album! (Y)

Har inte skrivit nu på någon dag, men helgen var iaf trevlig!
Lördagen spenderades med Rebecca på dagen och så gjorde vi pepparkakor sedan så blev jag körd hem till Elin där vi kollade på film och hade det mys! Sedan så åkte jag hem till Andreas och var där en stund sen gick vi hem till mig!

Söndagen var helt ok också, Jacob kom hit vid halv fem tiden så skulle jag klippa honom, sen så blev tv och chill!

Och idag så färgade Cecce min äckliga utväxt :( det är nog det sämsta med att vara blond! Men bra blev det och de tackar vi för! Måste även skriva en reccention till en svenskbok ikväll som jag har glömt att göra (N)

Och denna veckan har ju nästan precis börjat och har redan väldigt blandade känslor, skolan slutar på fredag, klassfest på lördag, Great!! Min moster och hennes man och mina kusiner kommer ner från stockholm på söndag, också bra, för jag saknar dom.
Men det är något som bekymrar mig men jag vet verkligen inte vad eller varför men det kommer väl fram antar jag. Nu är iaf skolan klar för denna teminen, bara praktik imorgon och på torsdag är det egenhårvård och mys med klassen och på fredag slutar vi skönt som jag vet inte vad, behöver verkligen lov nu! 

there is something I miss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0