torsdags kaos?!

Vaknade brevid min älskling imorse, mys!
Trodde att jag hade missat bussen så han var så snäll och körde mig och Erika till skolan! :)
Började vid nio tiden fast där var dock inte så många i skolan och min ena lärare hade blivit insnöad!
Skulle egentligen slutat vid tre idag men fick sluta vid lunch ist så mellan nio och elva så hade vi egenhårvård färgade luggen och klippte mig (Y)
Dock blev jag jääävligt lack på min ena lärare, så jävla dålig stil!
Dom klagar när man inte lämnar in saker i tid och sen bara för vissa har "glömt" så kan man faaaaan skjuta på det :S Blir så jävla lack, sätter man ett datum till en inlämning för en tävlig då håller man fan det också men nej det finns ju vissa som bölar sönder sitt liv för lärarna då och tycker så jävla synd om sig själva att dom måste flytta på datumet så in i helvetes jävla löjligt så det fan knappt är sant, blir arg bara utav att sitta och skriva om det just nu!

Och sedan så är bussen tjugo minuter försenad så vi missar vår buss i Dalby så Erikas snälla morfar fick hämta oss :)
Kommer hem och mammas gamla arbetskollega var här och hans två småttingar, riktiga sötis ungar! :)
Har även färgat Andreas hår idag, finfint blev det!
Och just nu sitter jag bara i soffan och kollar på bonde söker fru med lite feber och illa mående (N) Men det går förhoppningsvis över! :)
the greates love of all,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0