jul lov!

Har varit rätt mycket nu på en och samma gång så har inte dirket hunnit skriva något!

Slapp iaf skolan i fredags pga vädet, tack för det!
Åkte ändå till sjöbo senare på dagen och var hemma hos Cecce med Emma och Natta :) Fixade inför klassfesten på lördagen, som blev väldigt lyckad!
Andreas körde mig hem till Cecce så jag var där vid ca halv 6, senare kom Emma och Natta också så gjorde vi lite drinkar och så, mys! Vid halv sju, sju kom resten av klassen så åt vi och hade oss, lite senare så kom det mer folk och det blev en väääldigt lyckad kväll!

På söndagen var det dags för jobb igen och på kvällen blev det film mys med min kära pojkvän!
Min moster, hennes man och två av mina kusiner kom också ner från stockholm idag! :)

Igår så åkte jag med Rebecca till malmö och träffade Robin, handlade lite och åt, trevlig dag. Andreas kom hit sen och sen så träffa vi Helen, Rebecca, Ablin och Tobbe en liten stund!
kärlek till er, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0