IDOL!

Så blev det en lugn hemma kväll igår med idol och mys med Rebecca, Andreas, P och Albin!
Mycket trevligt och Erik var ju verkligen en självklar vinnare och ja jag röstade några gånger från alla möjliga telefoner nästan, haha!
När vi sedan såg cirkus möller började jag må dåligt, och när jag kollar senare så hade jag feber (N)
Så när Andreas körde de andra så tog jag mig en ipren och när han kom tillbaka så kollade vi film, dock somnade jag efter inte alls lång tid men det behövdes nog verkligen!
Vaknade vid halv tio idag, febern är borta så ja jag klagar inte! :) Nu ska man bara komma på något att göra idag också.

puss!


http://www.youtube.com/watch?v=ulHRjBi-bu4
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0